Resetování Inspectoru v operačním systému Android
Pokud se v Inspectoru při pokusu o přihlášení zobrazí zpráva „Došlo k chybě při komunikaci se serverem“, přestože internetové připojení je v pořádku, může být problém způsoben nainstalovanou starou verzí PWA aplikace Inspector. Její ikona vypadá takto:
Řešením je:
1. odinstalovat PWA aplikaci Inspector (nestačí pouze odebrat ikonu z plochy!),
2. vyčistit mezipaměť (cache) prohlížeče – typicky Chrome (alternativně Firefox, Brave apod.),
3. spustit Inspector přímo ze stránky https://inspector.bzuco.cz/mobile
První dva kroky lze v různých verzích Androidu provést několika způsoby. Následující postup není nejrychlejší, ale by měl fungovat univerzálně:
1. Ukončit (zavřít) všechny běžící aplikace (nikoliv pouze skrýt), zejména internetové prohlížeče.
2. Přejít do Nastavení systému:
a. přejet prstem po displeji shora dolů, což odhalí nabídku – v pravém horním rohu kliknout na ozubené kolečko, nebo
b. přejet prstem zprostředka nahoru – zobrazí se ikony aplikací – kliknout na ikonu „Nastavení“:
3. V Nastavení vybrat „Aplikace“:
4. V Aplikacích vybrat „Správu aplikací“:
5. Ve Správě aplikací ťuknout na „Inspector“:
6. V podrobnostech o aplikaci ťuknout na „Odinstalovat“:
7. Potvrdit odinstalaci:
8. Vrátit se do Správy aplikací a kliknout na „Chrome“ (případně alternativní prohlížeč):
9. V podrobnostech aplikace kliknout na „Vymazat data“:
10. Zvolit „Vyčistit mezipaměť“:
11. Potvrdit vymazání mezipaměťi:
Následně lze spustit Chrome (případně alternativní prohlížeč) a otevřít stránku https://inspector.bzuco.cz/mobile – nyní by již přihlášení mělo fungovat korektně.