Prodej přes administraci
Tvorba objednávek přímo v administraci je vhodná v případě, že chcete někomu věnovat vstupenku například jako sponzorský dar.
V případě, že chce zákazník vystavit fakturu na objednávku, je možné vytvořit přes administraci, objednávku na dané vstupenky, které zákazníkovi zašlete přímo na jeho e-mail. V tomto případě je však nutné vystavit fakturu ve Vámi využívaném účetním softwaru. Automatická fakturace e-shopu BZUCO funguje pouze u plateb, které jsou provedené přes platební bránu.
Objednávání přes administraci je možné využít v případě vstupenek určených k tisku, které chcete prodávat například na místě nebo v nějaké své distribuční síti.
Můžete takto prodávat vstupenky se slevou/ speciální cenou, které nejsou v prodeji na webu, v předprodeji ani na kasách. Záleží pouze na Vašem nastavení viditelnosti dané sady vstupenek.
Tvorba objednávky přes administraci je vhodná například v období po ukončení předprodeje, kdy vstupenky ještě nejsou dostupné ke koupi na místě a vy chcete vyhovět zákazníkovi.
Dále je možné využít objednávání přes administraci v případě, že potřebujete vytvořit opravenou objednávku pro zákazníka.