logo
menu
  1. Home
  2. BZUCO Rádce
  3. Prodej vstupenek

Prodej Vstupenek

Vstupenky
PNG vstupenky chodí přímo do e-mailu (max 15)vhodné pro otevření na mobilufunkci potřeba zapnout v konfiguraci e-shopuMožnost zapnutí/vypnutí tisknutých informací na vstupenku; plus nastavení…
Vrácení peněz za zrušené vstupenky
V případě, že potřebujete vrátit zákazníkovi peníze za zrušenou objednávku nebo její část, musíte danou operaci řešit v administraci platební brány nebo manuálně odeslat platbu zákazníkovi na jeho…
Kontakt na zákazníka
Kontaktování jednoho konkrétního zákazníkaPro získání kontaktu na jednoho specifického zákazníka je nejjednodušší vyhledat konkrétní objednávku v sekci "Objednávky". U příslušné objednávky klikněte…
Přihlášení do administrace
Pro přístup do administrace systému je pro Vás připravena následující adresa: https://<example>.bzuco.cloud/admin/cs/ kde <example> představuje přidělený kód pro název Vaší…
Obnovení hesla pro přístup do administrace
Pro přihlášení do systému potřebujete znát e-mailovou adresu, která Vám byla přidělena a přístupové heslo.  Pokud jste heslo zapomněli, vyžádejte si jej kliknutím na odkaz: "Ztracené heslo" v…
Zrušení již zaplacené objednávky
Celou objednávku můžete zrušit v administraci systému BZUCO. Jednoduše klikněte na odkaz "zrušit" u dané objednávky. Pokud si zákazník přeje zrušit pouze část objednávky a vy mu chcete vyhovět,…
Vytvoření nového místa pro vstupenky na sezení
Jak vytvořit akci se vstupenkami na konkrétní místa, když v administraci není potřebný sál / hala Žádost o vytvoření nového sálu zašlete spolu s podklady pro jeho vyhotovení (tj. zejména kompletní…
Editace vyřízené objednávky
V momentě, kdy je objednávka vyřízena, již není možné ji editovat. Jedinou možností je celou objednávku zrušit a vytvořit novou. V případě, že byla zvolena platba na fakturu a nebyla tedy zatím…
Převod finančních prostředků u GoPay
Jak a kdy budou převáděny finance od GoPay na bankovní účet Peníze z plateb za prodané vstupenky chodí na  Váš účet u společnosti GoPay. Vyúčtování probíhá standardně jednou za měsíc, kdy jsou…
Vystavení nepřenosné vstupenky na jméno
Pokud si přejete, aby na vstupence bylo vytištěno jméno zákazníka, je nutné si přidat do odpovídající šablony políčka jméno a příjmení . Zároveň je nutné, aby jedna objednávka obsahovala vždy pouze…
Zákazníkovi dorazil prázdný email se vstupenkami
Co dělat, když se zákazníkovi nezobrazuje e-mail a místo něj vidí jen zprávu “E-mail je formátovaný. Zobrazte, prosím, e-mail v klientu, který podporuje HTML formátování” Emaily jsou zasílány pouze v…
Parametry JPG pozadí pro PDF vstupenky
Parametry a náležitosti pro vstupenky ve formátu PDF Vytvořte pozadí vstupenky ve formátu JPG o velikost A4, rozlišení 92 dpi. Ideální velikost pozadí vstupenky je do 500 kB. Na Vámi vytvořené…
Vložení JPG pozadí vstupenky do systému BZUCO
Jak nahrát již hotové pozadí vstupenky do administrace e-shopu BZUCO? Připravený soubor ve formátu JPG nahrajete do systému jednoduše v sekci soubory za použití tlačítka přidat soubor. Při vkládání…
Zákazník neobdržel e-mail se vstupenkami
Problém je u velkého množství objednávekPokud je problém u všech nedávno vytvořených objednávek, bude problém pravděpodobně v konfiguraci SMTP serveru pro odesílání e-mailů ze systému. Nejdříve…
Prodej přes administraci
Tvorba objednávek přímo v administraci je vhodná v případě, že chcete někomu věnovat vstupenku například jako sponzorský dar.  V případě, že chce zákazník vystavit fakturu na objednávku, je…
Vstupenka jako “dárek”
Jak vytvořit a spravovat vstupenky, které chcete darovat jako pozornost například sponzorovi nebo významnému hostovi.  Doporušeným řešením protuto situaci je vytvoření sady vstupenek, u které…
Úprava volitelných polí na zjednodušené (png) vstupence
V rámci editace sady vstupenek je možné definovat i položky, které budou zobrazené na zjednodušené (png) vstupence. Primárně je nastavená viditelnost všech položek na zjednodušené vstupence (název…
Kontrola stavu objednávky
Stav odesílání e-mailů se vstupenkami či fakturami je možné kontrolovat přímo v administraci objednávek, stejně jako je to možné dělat u stavu objednávek. Kontrolu můžete provést sami během několika…
Import CSV do Excelu
Jak otevřít soubory CSV, které mají kódování UTF-8 v Excelu na Mac a Windows.  Uložte exportovaný soubor jako CSV Otevřete Excel V záložce „Data“ klepněte na ikonu „Z Text/CSV“ V dialogovém…

Nepřehlédněte

www.bzuco.cz

Fakturační údaje



Obchodní podmínky

Kontaktujte nás

Tel.: +420 704 615 450
e-mail: podpora@bzuco.cz

logo
eclair design | pagebuilder
logo
×

Nastavení cookies a vašeho soukromí

Na našem webu používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné pro fungování webu, jiné nám pomáhají jej vylepšovat. Zde si můžete zvolit nastavení cookies.

Více informací najdete v sekci "GDPR a cookies"

Pouze nutné cookies
Vlastní nastaveni
Povolit všechny cookies