Prodej Vstupenek
PNG vstupenky chodí přímo do e-mailu (max 15)vhodné pro otevření na mobilufunkci potřeba zapnout v konfiguraci e-shopuMožnost zapnutí/vypnutí tisknutých informací na vstupenku; plus nastavení…
V případě, že potřebujete vrátit zákazníkovi peníze za zrušenou objednávku nebo její část, musíte danou operaci řešit v administraci platební brány nebo manuálně odeslat platbu zákazníkovi na jeho…
Kontaktování jednoho konkrétního zákazníkaPro získání kontaktu na jednoho specifického zákazníka je nejjednodušší vyhledat konkrétní objednávku v sekci "Objednávky". U příslušné objednávky klikněte…
Pro přístup do administrace systému je pro Vás připravena následující adresa: https://<example>.bzuco.cloud/admin/cs/ kde <example> představuje přidělený kód pro název Vaší…
Pro přihlášení do systému potřebujete znát e-mailovou adresu, která Vám byla přidělena a přístupové heslo. Pokud jste heslo zapomněli, vyžádejte si jej kliknutím na odkaz: "Ztracené heslo" v…
Celou objednávku můžete zrušit v administraci systému BZUCO. Jednoduše klikněte na odkaz "zrušit" u dané objednávky. Pokud si zákazník přeje zrušit pouze část objednávky a vy mu chcete vyhovět,…
Jak vytvořit akci se vstupenkami na konkrétní místa, když v administraci není potřebný sál / hala Žádost o vytvoření nového sálu zašlete spolu s podklady pro jeho vyhotovení (tj. zejména kompletní…
V momentě, kdy je objednávka vyřízena, již není možné ji editovat. Jedinou možností je celou objednávku zrušit a vytvořit novou. V případě, že byla zvolena platba na fakturu a nebyla tedy zatím…
Jak a kdy budou převáděny finance od GoPay na bankovní účet Peníze z plateb za prodané vstupenky chodí na Váš účet u společnosti GoPay. Vyúčtování probíhá standardně jednou za měsíc, kdy jsou…
Pokud si přejete, aby na vstupence bylo vytištěno jméno zákazníka, je nutné si přidat do odpovídající šablony políčka jméno a příjmení . Zároveň je nutné, aby jedna objednávka obsahovala vždy pouze…
Co dělat, když se zákazníkovi nezobrazuje e-mail a místo něj vidí jen zprávu “E-mail je formátovaný. Zobrazte, prosím, e-mail v klientu, který podporuje HTML formátování” Emaily jsou zasílány pouze v…
Parametry a náležitosti pro vstupenky ve formátu PDF Vytvořte pozadí vstupenky ve formátu JPG o velikost A4, rozlišení 92 dpi. Ideální velikost pozadí vstupenky je do 500 kB. Na Vámi vytvořené…
Jak nahrát již hotové pozadí vstupenky do administrace e-shopu BZUCO? Připravený soubor ve formátu JPG nahrajete do systému jednoduše v sekci soubory za použití tlačítka přidat soubor. Při vkládání…
Problém je u velkého množství objednávekPokud je problém u všech nedávno vytvořených objednávek, bude problém pravděpodobně v konfiguraci SMTP serveru pro odesílání e-mailů ze systému. Nejdříve…
Tvorba objednávek přímo v administraci je vhodná v případě, že chcete někomu věnovat vstupenku například jako sponzorský dar. V případě, že chce zákazník vystavit fakturu na objednávku, je…
Jak vytvořit a spravovat vstupenky, které chcete darovat jako pozornost například sponzorovi nebo významnému hostovi. Doporušeným řešením protuto situaci je vytvoření sady vstupenek, u které…
V rámci editace sady vstupenek je možné definovat i položky, které budou zobrazené na zjednodušené (png) vstupence. Primárně je nastavená viditelnost všech položek na zjednodušené vstupence (název…
Stav odesílání e-mailů se vstupenkami či fakturami je možné kontrolovat přímo v administraci objednávek, stejně jako je to možné dělat u stavu objednávek. Kontrolu můžete provést sami během několika…
Jak otevřít soubory CSV, které mají kódování UTF-8 v Excelu na Mac a Windows. Uložte exportovaný soubor jako CSV Otevřete Excel V záložce „Data“ klepněte na ikonu „Z Text/CSV“ V dialogovém…