Zrušení již zaplacené objednávky
Celou objednávku můžete zrušit v administraci systému BZUCO. Jednoduše klikněte na odkaz "zrušit" u dané objednávky. Pokud si zákazník přeje zrušit pouze část objednávky a vy mu chcete vyhovět, musíte opět zrušit celou objednávku a místo ní vytvořit v systému novou objednávku se vstupenkami podle přání zákazníka. Pokud již byla objednávka zákazníkem uhrazena, zvolte při tvorbě nové objednávky v poli "Platba" možnost “žádná platba - potvrzení přes administraci”.
V případě, že potřebujete vrátit zákazníkovi peníze za zrušenou objednávku nebo její část, musíte danou operaci řešit v administraci platební brány nebo manuálně odeslat platbu zákazníkovi na jeho účet, a to v závislosti na zvolené platební metodě.
Pokud vracíte zákazníkovi finanční prostředky a máte v e-shopu zapnutou fakturaci, nezapomeňte na vystavení dobropisu.